Monday, February 27, 2012

masih bernafas..

dah lama sgt ak mninggal blog ak ni.. bersawang dah kot klu leh tgk..


sbulan ak kali ni brlalu mcm ak tido je.. byk memori ak hilang.. ak x igt byk knangan kcuali 2 mnggu trakhir stelah ak sdarkan dri kt wad hosp.. smuanya slpas xcdent 22january lepas..


alhamdulillah kini ak msih lg brnafas stlah 10 hr trlntar x sdrkn diri kt ICU.

byk Rakan2 sdara mara dtg mlwt time ak x sdarkn dRi kt ICU, ada antara mreka sebak,menangis,x snggup melihat kondisi aku

time mcm ni bru ak sdar rmai mereka yg sygkn ak..


time ak lepas icu msa kt ward time sparuh sdar ak mula nmpak skeliling,ak nmpak fmily,nmpak kwn, smpi bnda yg x ptut nmpak pn ak nmpak..


ak nmpk abg fikri,ak rse ak dah lama knal rpat ngn dia..tp ak x igt.. rupanya time xcdent dlu ak dgn abg fikri.. alhmdulillah kami bestfren skrg, rupanya memori yg trulang2 sblm ni smsa ak x sdar tu memori brape saat yg ak smpt igt time lepak ngn abg fikri sblm kami xcdt.. smpi skrg ak msih x igt shari sblm xcdent smpi la time ak sdar kat ward.. yg pasti ak prnah bertarung dgn maut sblm ni..


alhamdulillah..hr ni ak msih brnafas, wlaupn msih lama agaknya masa utk pulih, ak dberi pluang skali lg brnafas dbumi Allah, brtaubat,bribadah kpdnya.. ssungguhnya Allah msih sygkn ak dan fikri.. smoga kami sntiasa djalanmu ya Allah.


Published with Blogger-droid v2.0.4