Monday, October 24, 2011

hari ini berbeza...

pagi isnin ni seperti hari isnin yg sebelum.. memang aku liat nak bgn... tp dikuatkan jgk semangat nak g keje.. sbb duit... melihat jam 730 pg ... masih lg aku berlengah.. kerana jarak rumah kakak aku ke pejabat hanya 10 minit... seperti hari2 biasa.. pagi ini aku sempat membeli 2 keping roti gardenia di kedai runcit bawah pangsapuri 18R8 ni... hari ini aku dengan semangat baru disaat menjeling motsikal aku yg baru dicuci kt kedai...murah jer.. RM6 kot... hehe... sempat aku mengelap ekzos motosikal aku yg masih lg berkilat... aku terus bergerak menyusuri tepi tasik putrajaya terus ke presint 4 bagi mengelak traffic light... tp kali ni situasi berbeza... oleh kerana terlalu ramai polis trafik dihadapan.. aku perlahankan rempitan motosikal ni... perlahan2 aku menyusuri jalan presint 4.. http://4.bp.blogspot.com/_mRoqJlc41Lo/Se25D92RFjI/AAAAAAAAFro/g8inO6ILF1U/s400/IMG_0169.JPG
sekilas pandangan ku tepadang sebujur tubuh yg terbaring kaku hanya di lindungi beberapa helai surat khabar..beberapa kali aku beristighfar...terus aku menyusuri jalan trsebut tanpa melihat selanjutnya., mungkin ni peringatan Allah utk aku yg sejak akhir2 selalu merempit mngkin kerana darah muda yg mengalir dijasad ini membuatkan aku hilang sabar di jalan raya... Alhamdulillah. aku masih sihat dan sempurna hari ini dan masih sempat lg untuk beribadat... :)

Wednesday, October 5, 2011

my konvo~

sedar tak sedar akhirnya aku dah pun tamat pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Teknologi Maklumat(Sains Komputer) di Universiti Kebangsaan Malaysia..hehe.. malas nak citer panjang.. ni la gmba aku konvo aritu... :) jom layan~~

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/308647_2504042164036_1342462215_32941652_461181698_n.jpg
waktu terima ijazah..

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/316299_2474986837671_1342462215_32918858_411923019_n.jpg
thanx for my parent sanggup dtg jauh2.. :))

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/312671_2474982077552_1342462215_32918836_1165827240_n.jpg
sempat mempoyokan diri seketika..

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/313130_2482111575785_1342462215_32924158_125696529_n.jpg
dgn kosmet2...

p/s:adat org dh grad...skrg serabut nak cri permanent work... haish~~