Tuesday, September 27, 2011

memperkenalkan En. Atau..

hi..
now i want to introduce to all my bloggers fren a.k.a my silat frenz.. En. Atau..

http://4.bp.blogspot.com/_6mb5lrv69pg/TN5dKm55oyI/AAAAAAAAAmg/WGxx42XHODs/S920-R/DSC00154.JPG

klau nak tau.. Atau ni nama panjang dia Ataullah.. sedap kan?? tp org pgil atau je..mmmmmmm..

camne aku kenal ngn dia??

kami mula kenal semasa latihan pusat silat Malaysia di UTHM. secara jujurnya kami dah deal..klau aku introduce dia nyer blog..dia aku introduce aku nyer blog..so,, fair la kan..hehe..

dia ni pelajar UPSI merupakan seorang guru kauseling yang juga merupakan pesilat mcm aku.. Atau ni maen silat kategori Ganda Putra.. dan memenangi pingat perak semasa kejohanan baru2 ni..

dari dia juga aku mngerti bukan senang nk jd cikgu di zaman skrg ni... tmbah2 lg cikgu kaunselling..walaupn aku x pnah jmpa ckgu kaunseling time skola dlu..hehe..

sebagai seorang yang sangat petah berkata2 n selalu happy..korang xkan boring kalau duduk ngn Atau ni..ade je cite dia.. haha...

pape pn..klau korg nk tau lebih lanjut pasal kesah si Atau ni.. boleh lah singgah dan folo blog ni..

sEriZawA Life..........


*jom pergi bercuti dengan ini..
*attention to samsung galaxy users!!