Tuesday, June 14, 2011

no more hutang2..

rse nya aku yang terakhir dpt tau result exam aku... so so je resultnya algorithm telah mmbunuh overall result aku... i hate this paper.. tp aku bersyukur seadanya mungkin setakat ni je rezeki aku... tp yang paling aku happy aku dapat A untuk final year projek...hehe... susah kot nk dpt.. setelah berpenat lelah..akhirnya berbaloi jga.. lastly aku tamat pengajian dengan kepujian... peace yo!!


antara sebab kenapa aku dapat tau lambat result bcoz bendahari ukm ni lambat sangat tolak aku nya yuran... selepas ditolak..secara rsmi je UKM telah berhutang dengan aku RM205.00..hehe.. happy abes...


oleh kerana suka parking merata... aku baru dapat tau.. rupanya aku telah disaman hampir rm200 oleh Unit Keselamatn UKM... my money is flying!! huhu... as a result.. aku hanya dapat pakai rm5.00 je.. baki untuk bayar saman nnti...

P/s: nseb2.. baru rasa nak joli ckit..