Thursday, May 26, 2011

Assalamualaikum myblog...

setelah hampir sebulan menyepi... akhirnya hari ni gua mula menyambung kembali titik idea yg dah lama terpendam oleh kerana tanggungjawab n terlampau busy..

happy edition:

actually semalam is the last day for Graduate Apptitude Program (GAP) yang berjalan selama 2 minggu...yg sangat padat dengan jadual... however, gua really2 proud to be one of them..hehe..
kt bwah ni pic. kami semua class1.. semasa graduation day...
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252614_2095410108490_1342462215_32476331_5582337_n.jpgbaru je sehari berlalu dah mula merindui korang..

dan yang paling melegakan gua.. this week... tanggal hari isnin..jam 2.30 petang.. secara rasminya gua telah menghantar FinaL Year Project..maka tamat lah segala tanggungjawab as a student..

Emo edition:
tp yg tak habis lg adalah silat MASUM.. kali ni sangat banyak masalah.. dengan team member.. dulu terhegeh2 nak masuk.. bila gua dh masuk.. team membe ni x trun plk.. penat training sensorang.. rasa nak balik rumah je.. dah lah kena amek alih tnggungjawab orang lain ngajar bdk2 ni..sedangkan gua lansung tak dipandang.. tp gua sedar memang gua x layak pn.. org yg memberi tanggungjawab tu lebih tau.. tp takpe gua tolong ngajar ni pn sbb nak team membe lain berjaya mcm gua dulu.. walaupun gua x pasti gua akan berjaya seperti dulu tak untuk kali ni.. arap team membe yg lain ada spirit mcm kami2 yg dulu...

p/s: sorry lah emo ckit hari ni..