Friday, April 15, 2011

Ketidoran terganggu~~Exam mode

setelah 4 hari bertapa kat bilik... akhirnya hari dapat jugak aku post kt blog kesayangan aku neh...
Jam 9 malam tadi berjaya menamatkan misi utama mencari ubat nyamuk...
http://1.bp.blogspot.com/_gzQ1fAJ2T7U/TGqIqvI-wfI/AAAAAAAAAEg/2MaQVs5xvlQ/s1600/ridsect.JPG
semuanya gara2 nyamuk semalam aku tido lambat.. pada awalnya ,aku berniat nak bangun study algo. pkl 5 pg.. lepas je asrul n acap keluar blik terus aku ke toilet , 11.10 masuk bilik n tutup lampu2.. ZZZ...

tp pkl 12.45 pg aku terjaga sebab habis bengkak2 kt kaki digigit nyamuk..
mcm biasa aku berselimut lingkup.. membiarkan hanya muka aku sahaja terbukak...
tp kaedah ini tidak berkesan seperti malam sebelumnya.. sbb nyamuk byk dan giler... aku sedar je..1 kat dahi.. 2 kat pipi kiri..n 2 kat bibir...ape lagi... haram jadah punya nyamuk... ko berpesta kat muka aku... harem.. aku x leh tido.. last2 aku bkak lampu... TEKAD!! untuk pukul satu2 nyamuk tu,,,
kaedah yg aku duduk terlentang tgk kalau2 ada nyamuk... n trus snap...tp malangnya.. satu pun x de... hampeh... jam 3.30 pagi.. still x dpt tido...gara2 nyamuk haram ni... last2 aku cuba baca nota sambil2 baring... rsenya tak sampai 5 minit.. aku dibuat mimpi...
mungkin sebab aku doa mintak dikejutkan awal sbb exam.. a
ku bangun pkl 7.35... peh~~~
siap2... mkn 2 keping roti,, then blah... smpai kat dewan orang dah msuk..
dah lah masuk lambat.. semua orang tgk.. dengan selamba nya aku jalan ala2 x berapa model... tp kontrolckit hehe~~~ elok2 je aku duduk kat meja tu.. petugas pn cakap.. "anda boleh mula menjawab sekarang~~"
aku pn baru terhegeh2 nak isi borang kehadiran le.. leceh btul...
bukak paper.. lg leh carut dalam hati...
mana chap. yg lecturer aku ckp msuk exam... 4 soklan je msuk... harem sungguh~~`
keluar je dr dewan dgn tekad aku memutuskan...
I HATE ALGORITHM~~~EVER N EVER~~
dem!! punye soalan..

p/s:hari sabtu jam 2 ptg ada event kt PKNS bangi... dtg le nak tgk..hehe~~