Thursday, February 17, 2011

selamat hari lahir~~

rmai btul bday bln 2 ni..
hari ni bday adek angkt aku..
time skolah dulu oke..
walaupun memang aku tak larat nak angkat dia~~
ape angkat2 ni!!!haha
nama dia Shuhada..
dia slalu ingat aku.. n contact aku..
aku je jarang sesangat contact dia..
busy sesangat kot..,motif sesangat~~
x baek sungguh aku..

semalam birthday kawan aku...
nama dia nurhaniza bt nordin,,,
dia suka popet2..
sekali pandang2 mimik muka dia laen
dua kali pandang pn laen~~ahaks~~
seorg penyabar.. tp straight to the point~~
kadang2 nampak ganas~~
MSN Onion Emoticon
smpai aku pn naik seram..
tp dalam hati ada taman rama2 warna pink~~
dan suka bermadah~~
Onion Icon
last week dia marah aku~~
'paan tak kisah'
pape pn.. ko tetap kawan aku..

Crazy Rabbit Winks
selamat hari lahir~~ buat kamoo~~ berdua
semoga pnjg umur murah rezki,sihat, lebih tabah menghadapi cabaran~~
dan diperkukuhkan iman...
insyaallah.. aamiiin~~(-_-)