Sunday, February 27, 2011

Malu bertanya Sesat jalan..

ungkapan ni memang sesuai dengan kami berempat yang pergi kenduri kawen
kak baby.. dekat syeksyen 28 shah alam..
kami berempat... aku , azam , kak nurul n niza sesat kt shah alam...
actually tadi, kitorangg salah masuk kenduri..
sebab salah dewan dan syeksen...
sepatutnya syeksen 28 tp kami ke syeksen 21...


kenduri tempat kitorang sesat.

last2 masuk kenduri orang laen.. tp wt muka selamba je... klau mkn kt situ pun bukan orang tau kami orang tak dikenali..
tapi kami semua budak baek..hehe..
terpaksa patah balik ke syeksen 28...
dah berapa kali pusing... padahal dah lalu jalan yang betul...
last2 dah tanya org baru lah nak jmpa tmpat tu kat mana...
fuhh~~~ lega akhirnya sampai dalam pkl 2 ptg.. 2 jam beb.. dalam kete~~

foto dibawah tempat kenduri kak baby..
aku dah mula berangan~~
motif ???

ni lah pengantin... kat blkg tu.. ehem2... :))


kek siap dengan span bagai...
camana nak geget tu...

P/s:moral of treasure.. pasni kena tnya org klau dah confuse... hehe..(^^)v