Saturday, February 5, 2011

hantu pun ikut media ke??

2. 3 hari lepas dok sembang2 ngn family aku..
kate nye kt rumah abg ipar aku ada hantu...

tp ia bukan hantu pocong~
bukan pontianak
bukan hantu *^$@#
ni bukan fmily aku oke~~ tp mangsa pontianak dlm gmba tu...
(gambar sebenar)

yg aku pelik ia hantu spesies Juon dalam erti kata lain hantu yg mengesot bergerak guna tangan..
haha...
yang aku heran macam mana hantu juon ni datang Malaysia??
naik Flight ke Kapal...hehe~~~

aku pun tnye lah my parent.. ktanya dulu x pernah ada pn hantu species juon..
yang ada pontianak, pocong, raya Dll yg biasa kita dengar dulu..
sempat lg pocong ni gosok gigi~~kah3..

jadi aku assume..hantu2/jin2 kt malaysia ni bertukar rupa terpengaruh dengan media massa skrg ye...
mybe hantu2 ni terfikir yang hantu jenis juon ni mampu membuatkan rakyat malaysia takut..
oleh itu mereka mula bertukar2 rupa kepada hantu2 moden ni..hhaha...

p/s: hantu pun tau boring gak melompat ngn terbang... nak jugak makhluk ni mengesot..hehe~~