Sunday, February 13, 2011

Besederhana dalam makan minum

hari ni nak kongsi dengan sahabat dan diri sendiri tentang besederhana makan minum... aku sejak akhir2 asyik memilih je nak makan.. nak yang sedap.. rela pergi jauh untuk dapatkan makanan yang sedap.. mntg2 dh ada transport sdiri..teruk btulkan.. kekadang terlebih bajet.. jadi aku nak nasihatkan pada diri aku sendiri..

makan ala kadar je Farhan... jangan nak memilih sangat, jgn mengidam pelik2.. ko bukan anak org kaya bro...kt U ni pn ko brgntung ngn PTPTN je.. makan je benda yang mngenyangkan.. janji ko makan... sbb kita makan untuk hidup.... bukan hidup untuk makan...jadi kawal nafsu ko tu farhan... cuba ko tengok kat palestin, nak makan pun susah,, kita kat sini memilih pulak.. bila dalam susah baru ko tau farhan... paham tak!!!!

baiklah~~ terima kasih kepada diri sendiri sebab berpesan~~