Friday, February 11, 2011

Annual Grand Meeting...

semalam 10/2/2011
berlansung Annual Grand Meeting
Kelab Pencak Silat UKM kat FSSK,,
lega sebab dapat lepaskan jawatan NYDP
walaupun bagi aku sedeh nak meninggalkan kelab ni..

pape pun..aku tetap Happy...sebab segala tanggungjawab dan amanah yang amat berat sebelum ni akhirnya jatuh ketangan orang laen dah~~~heheheehe~~

selamat berjaya kpada Majlis Tertinggi 2011/2012

semalam aku x sempat nak ckp pape.. walaupn byk sgt nak ckp...
mybe sebab x layak untuk bercakap kot..so aku x bercakap...hehe...
n semua macam dah panas punggung nak balik..
so, aku bercakap kat sini je...
yang mana kena lantik semalam aku ucapkan tahniah...
kerana diberi kepercayaan..

sememangnya Afik plg layak utk YDP sebab ktorg tgk dr kepimpinan dan kebolehbuatkerjaan dia...*ape punya ayat dah,,,
bg NYDP iaitu Cik Nurhaniza.. That is ur place...
ko mmg perlu kt situ..sebab ko plg layak.. pesanan aku...
bagi jawatan NYDP ni...
korang jgn igt NYDP x de keje.. memang x nampak kerja ni.. dan aku sgt kecik ati dulu bila korg kata NYDP x de keje... dan kak nani pn sangat marah bila tau benda ni...sbb benda yang sama pn berlaku pd dia masa taming sari II..
tugas NYDP adalah memantau post2 yg prob. time TS4 nnti.. jd ko lg byk keja..hehe
cuma aku arap..
akan datang.. NYDP tidak akan memegang jawatan pengarah sekretariat.. bagi lah kt budak2 laen.. sbb NYDP pn byk keja oke~~~mybe ko x pham skrg..tapi bila taming sari..YDP dan NYDP plg busy.. ~~~ hehe..
Nurul Atiqah yang masih memegang jwatan Bendahari..no komen~~ well done for the last job..
bg Setiausaha pulak memanglah dr tahun lepas lg aku dah nampak dia..Azizah Najib.. kamoo mmg patut pegang jawatan ni...
untuk teknikal.. kitorang lepaskan jawatan ni kepada Mohd Aswarie sebab kemampuan mu jugak...jangan anggap ni sebagai satu beban...anggap ni sebagai satu cabaran,.. ore x akan lantik mu warie kalu mu x leh buat kijo...jadi untuk mengelakkan post teknikal bagi taming sari IV problem mcm yg lepas.. buat kerja awal2 jangan but last minit mcm yg lepas.. pape hal tnya org terdekat dengan mu AFIK.. *kih3...(^^)V

last but not least..
dalam memegang jawatan yang tinggi ni...
banyak sgt masalah akan datang...
jangan bila masalah sikit dah mula muka ketat~~ dan emo~~
cuba bertenang dan pikir jalan penyelesaian.. dan jaga etika dengan AJK bawah.. agar diorg x lari nanti~~hehe~~
gud luck sume~~

p/s: wee~~~