Monday, January 17, 2011

tamat sudah...

bersama taiko dan otai pencak silat..

family pencak silat taming sari 3..


setelah tamat post motem TAMING SARI 3 semalam yang berlansung selama 6 jam...

pergh~~~!!
lama gila..

alhamdulillah..smua brjalan lancar...
dan
alhamdulillah...dapat kekalkan pingat emas lagi tahun ni buat kali ke-3 utk ukm bg kategori
REGU PUTERA..
hehe...

by the way...
sgt sedeh..sebab dh abis kejohanan silat.. pasni smua study blk..
walaupon lega habis..
tp terasa perbezaan hari ni... dengan semalam2...dah x de latihan.. just tunggu sukan MASUM je lg lepas final...
harap aku ada semangat nak main..
haih~~
sorakan semangat...

tahniah smua kepada urusetia kejohanan...
tanpa korang kejohanan ni takkan berjaya..
jugak kepada abg man sebab tanpa dia.. x kan ada taming sari ni...

bg AJK baru utk taming sari 4...
selamt berjaya,...semoga taming sari akan datang jauh lebih baik dari tahun ni...
ganbate!!!

utk kali kedua xdapat dok sini ramai2,.. haih~~(-__-)"


dah keding dah aku..pasni bina badan balik..haha


p/s: jeles ngn syafiee elias... banyak gile gmbar dia..aku bpe keping je..adeh.. nasib nydp mcm ni la..haha..