Tuesday, November 30, 2010

terkejut berok...

ingat tak post yang lepas aku cite pasal cicak kat blk aku...
nak lastik x muncul2...

sebenarnya menatang tu dah mampos...
haha..(*gelak bangga-motif???)
kisah nya begini..
ada satu tin mirinda oren yang dh lama aku tinggal kt ats meja..
dlm tu ada separuh air lg..


gara2 nak bersih blk..sbb bbdk silat dh jdikan blk aku
port makan mereka...
aku kutip tin tu dan buang air kt sinki..
then tetiba rasa nak goyang tin tu...
trase heran bila ada sesuatu yg agk besar dlm tin tu..
dgn penuh tanda tnya.. aku tonggeng botol tu dekat ngn mata aku...
MAK!!!! tersembol kepala si cicak yg dh aruah tu kt dpn mata...
ape lg aku yg mmg alergik ni..
tempik sensorg kt toilet..
bkn sbb ape...terkejot..
cicak tu dh bertukar jadi kaler..
OREN..
haha...
kini hidup aku kt bilik
happily ever after...
tanpa gangguan si cicak tuh...
sebagai cadangan...kalau korg nk bunuh cicak jgk...
beli lah air mirinda...
ada banyak warna...

nak cicak tu jd kaler ape...??
haha...buatlah pilihan warna anda yg bijak...
(^^)v

p/s: x letak gmbar cicak yg ori~~geli...yeks....~~~~