Thursday, November 18, 2010

baru bangkit...

salam...
salam aidiladha...
oke..bru hari ni aku ber mood nk ber blog...
smua gara aku demam teruk selama 9 hari... alhamdulillh...hari ni dh kebah dr demam...tp batuk dan selsema ni memang sayang gila kt body aku yang hot ni....
mmm...x pe lah batuk dan selsema...sabo je aku menunggu ye~~

sepanjang demam ni aku just bangun tido je...
gi praktikal pn masuk sparuh hari...
balik rumah lg lah tido je keje aku...
semalam raya pertama aku kt dlm rumah je...
nk bgn pn x larat...
namun bgitu... smlm aku minum susu lembu tesco + sebiji buah delima..berkat dgn izin allah...
letih kt bdn ni smua hilang... hehe..prkara prtama aku buat g main ngn 2 eko kucing aku kt tepi rumah...hehe...bila bkak lappy brulah teringat report latihan industri x siap lg...
lps tu nk blk ukm plk ni kna ganti kerja lg 4 hari.... latihan pusat silat lg... open taming sari lgi.. menambah keserabutan otak aku...
bila lah smua bnda ni nk selesai... heh!! adoi... puas dah nk membebel..

nk puji diri ckit bleh..
aku nk ucap tahniah kt diri sndiri sebab dapat pingat gangsa dalam kejohanan silat kebangsaan 2010 baru nih...hehe..



pape pn aku mmg x harap nk menang pn sbb yg g sana pn smua mantap2 sial...sampai aku rasa aku ni bkn sapa2 pn kt sana... merendah diri plk.. skali2 aku ni mmg ptut mrendah diri...dan mmg ptut dpt gangsa pn...mmm...
camni rsenya ye~~ bes jgk... mls dh nk bsilat...aku nk tido je pas taming sari ni bleh tk???

cpt2 lah habis sume ni...