Wednesday, October 20, 2010

senyum...plus emo...

oke...dah 3 hari x brblogging nih...
mmg busy...
realy miss this page...hehehe

dalam dok busy ni...
aku sangat paham lah sgt ngn membe2 aku ni skrg tgh musim exam...
tambah lg banyak lg nk study...
dengan program yang penuh tanggungjawab lagi...
dalam dok tension2 korg tu...
jangan lah bawakkan emo kamu tu kepada sahabat2 anda ni...
sekarang ni... srius aku nk tegur membe2 aku ni pn risau...tkut kena marah...
kadang2 aku wt silap sikit suara dia dah berubah...
dah persoalkan kita...kenapa wat tu n wat ni...

kadang2 aku terpikir jugak..adakah ini musim datang bulan...????
tapi heran... laki pn mcm ni jgk...
mmm...
pape pun..
kerja jgn berkait ngn kawan oke~~
n my last word...
"the strongger person is someone who can manage their anger,,,"
and we are strong!!!!hehe... peace no war...