Monday, October 4, 2010

facebook o... facebook.. (part1)

ape first impression anda tgk komen nih...??
nmpak baek kan...??
cuba baca dgn teliti...
dari sudut pandangan aku... ada unsur mengumpat disitu...
membuatkan orang yg baca komen ni tertanya..siapa lah perempuan yg slalu tukar laki tuh yang harapkan muka lawa je tuh...
hmmm..secara x lansung melahirkan 'modal' umpatan...

dan satu lagi..
bukankah doa itu hanya antara kita dan Allah sahaja...
perlukah dipost kat dalam facebook menunjukkan kita berdoa kepada ALLAH??
biar satu dunia yang add kita tahu yang kita sedang berdoa...
mmm...~~~

renung2 kanlah...
fikir2 kanlah~~

p/s- ruangan 'facebook... o... facebook' ni bukan nak jatuhkan org...tp utk mendedahkan kesan fb kepada kita, secara sedar dan tak sedar~~ x de niat nk malukan sape2... maaf jika ada tersinggung~~ peace no war.. v(^^)