Thursday, August 19, 2010

tag from the bloggim...

1) nama diberi : MUHAMAD FARHAN BIN ISMAIL


2) tarikh lahir : 21-02-1989

3) tinggal di : BALOH RAJA, KUBANG KERIAN,KOTA BHARU, KELANTAN

4) pernah bersekolah di : SKKK3, SMKKK1,KMPP,UKm


5) persatuan yang pernah disertai:x igt...


6) hobi :
BACA BLOG
GAMES
MAKAN
TIDO

ON9

7) minat :
minat ape ek??


8) cita-cita :
skul rndah-doktoR

skul menengah- sainstis

skul menengah -ahli astronomi

matrik- blur jap...

ukm- more to networking & web programmer &system analyst


9) sangat suka subjek :
(geografi)


kegemaran dan tak gemar:
ape pnyer soklan kah ini???


10) tengok suka duka- soalan ni pun aku tak paham??(-_-)""

11) souvenir tuk anda :lost mind jap..


12) suka :dia~~

13) aku sukakan suasana yg :
kawasan padang rumput dok bawah pokok besa rest smbil tgk alam hijau...

14)time2 kecik2 dlu,aku slaloo :
pnjat pokok pastu layan angin sepoi bahasa sensorg kt puncak.

rindoo nyer...


15) tak suke / tak gemar :
internet slow
laptop 'hang'
ketidoran terganggu
buat kerja paksa rela...

tentang keluarga pulak:

16) nama abah : ISMAIL BIN KADIR SULTAN

nama mak : FARIDAH BINTI ABDUL MANAF


17) ada duit ja, otak trus p.k nk bli ape...


18) aku pernah jadi pengawas skolah menengah dr form 1-5(1/2).

19) aku keturunan? ayah-india+melayu

mak -cina+melayu

impian untuk masa depan:
macbook

DSLR

kereta

MEKAH

nah, ak nk korg buat lak. ok?
anda. ya anda yang tengah baca ni!