Thursday, February 25, 2010

salam maulidur rasul...


صَـلَّى اللهُ عَـلَى مُحَمَّد صَـلَّى اللهُ عَـلَيْهِ وَسَـلَّم
Salam Maulidur Rasul

Bersama perjuangkan sunnah Rasulallah S.A.W




Saturday, February 20, 2010

cuti midsem part3

jalan2 di Pantai Irama, Bachok...







Wednesday, February 17, 2010

cuti midsem part 2

mula2 bakar arang...

terlebih dahulu ia dikukus bagi memudahkan ia masak bila dibakar

kemudian ia dibakar...

siap...!!!
Ayam Percik Masakan mak saya...
hehehe...
resepi adalah rahsia...
wahahaa....


cuti Midsem part1

ikan keli bakar...

ambik je tepi rumah...
hehe...


rendam dalam air asam bg menghilangkan bau hanyir...

wahahaha....
very the delicious bila dah masak...


Friday, February 5, 2010

all walking smooth...*mcm salah je ayat ni...*

alhamdulillah...
present untuk projek robot1 berjalan lancar tanpa masalah...
dengan group member yg semua bleh masuk...
o.k r tu...
wlaupun robot Arrick buat banyak hal
kitorang bleh solve problem tersebut dengan usaha sendiri...

tahniah to semua group member...

Nor Saidah
Heng Sue yee
Malarvelli
AtinFatima
Marylin Alex
Farhan

Wee~~~ semua berjalan lancar...(haniza version)

tp ada citer yg lebih lawak lg ttg roomte ak ni Sofia...
Opppss!!!
pmbetulan...bkn roomte...
COURSEMATE....hehe...
td ak tgk muke di semacam jer...
lah...rupa2 nya ada parut.... kena cakar kucing...
dah lah obviously nampak...dari atas mata
hingga ke pipi...
gile kesian... jatuh SAHAM kot...
ni msti sofia ad niat x baek kt kucing tu...kah3,,,
belum paper lg dh kna cakar...
sabo ...jelah...

Tuesday, February 2, 2010

santapan rohani dr kakak buat adik tercenta...(^_^)

Rasulallah SAW bersabda ertinya : “Tidak akan lurus keimanan seseorang hamba, sehingga lurus hatinya dan tidak akan lurus hatinya sehingga lurus lidahnya”.(Riwayat Ahmad dari Anas Bin Malik)

Rasulallah SAW juga pernah bersabda: “Pandangan adalah satu anak panah yang dimiliki iblis, barangsiapa yang memejamkan pandangan kerana Allah maka dia akan memberikan rasa manisnya iman dalam hatinya, sampai pada hari dimana ia menghadapnya”. Sungguh besar bencana yang menimpa akibat daripada pandangan.

santapan rohani buat adikku farhan