Sunday, August 9, 2009

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu
tgk melodi...ngeh2...

2. 2 jam yang lalu?
jemur kain...
3. Anda suka
tido, online and buat benda x boring
3. Minggu lepas
3 hari x de kls...bes!!!
this week cane lah....
4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
-micheal learns to rock-that's why you go away
-the show- lenka
-cindai...hahaha.
5. 3 binatang yang anda tak suka
-ular besar
-nyamuk
-semut dkt court blkg ktho..
6. 5 fakta tentang anda
-malas
-suka silat
-suka nari
-minat something b'kait ngn gmbr...
-ssh nk tolak pmintaan org.
7. Tahun depan mungkin.
-wakil perak sukma 2010
-wakil malaysia AUG2011 bangkok...
amin..........

8. Saya tak reti
-nak ngorat...hahahaha

9. Saya pandai
-tengok kelakuan orang

10. Kawan saya
-o.k jer
...
11. Saya ada
-rahsia yang sape2 pn x tau...

12. Saya seorang
-adik and abang yang pelik..

13. Adik saya
-cun and hensem...hahaha,,

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
-online
-buat design kt photoshop
-harry potter
-dok rumah or bilik..

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
-hahaha...ada2...secret...

17. Saya rindu
-family, nasik and lauk2 kt rumah...

18. Saya tak sabar
-nak cuti..balik rumah....huhuhu..

19. 5 laman yang anda slalu layari:
-facebook
-yahoo
-youtube
-google search
-spin ukm...hahaha...

20. siapa yang anda mahu tag?
-malas r nk tag...ad x tau lg...